Muitinės Departamentas Prie LR Finansų Ministerijos

Muitinės departamentas keliasi į debesis

Klientas

Muitinės Departamentas Prie LR Finansų Ministerijos

Paslauga

Microsoft Office 365

Iššūkiai

  • Nestabiliai veikianti pašto paslauga
  • Mažos pašto dėžutės, komplikuota prieiga už organizacijos tinklo ribų
  • Nepažangi pašto apsauga nuo virusų ir nepageidaujamų laiškų (Spam)
  • Skirtingos Office biuro paketo versijos, nesuderinamumas

Sprendimo

Diegimo eiga

Planavimas

Įvertintos migravimo iš atviro kodo pašo sistemos rizikos, detalizuoti reikalavimai naujai pašto sistemai, parodomojo diegimo (Proof of Concept) diegimo metu pademonstruota kaip Exchange Online paslauga tenkina kliento keliamus reikalavimus.

Hibridinis sprendimas

Kartu su Microsoft Premiere Support specialistu paruošti trys alternatyvūs migravimo scenarijai, pasirinkta tarpinė hibridinė pašto architektūra, etapais išmigruoti pilotiniai vartotojai.

Testavimas

Ištestuotas pašto veikimas už orgnizacijos tinklo ribų, patikrinta antiviruso ir nepageidaujamų laiškų (spam) apsauga, stebėta laiškų, kontaktų, adresų, kalendorių sinchronizacija įvairiuose įrenginiuose.

Pilna migracija į debesį

Pilnai pabaigta vartotojų duomenų migracija į debesį, išdiegta hibridinė infrastruktūra, apmokytas organizacijos IT personalas.

Panaudoti

Sprendimai

Projekto

Rezultatai

Per trumpą laiką pilnai išmigruota pašto paslauga, pilnai atitinkanti kliento keltus poreikius bei leidžianti naudotis papildomomis debesijos paslaugomis. Pasikeitė ir darbuotojų tarpusavio santykis - darbuotojai pradėjo aktyviau naudotis ir kitais sprendimais – organizuoti virtualius susitikimus per „Skype for Business“, kurti darbo grupes, bendrauti tarpusavyje su komandų nariais ir dalintis įvairiais dokumentais debesijoje esančiose saugyklose

  • Aukšto patikimumo, stabiliai veikianti pašto paslauga
  • Didelės 50 GB talpos pašto dėžutės
  • Moderni apsauga nuo virusų ir nepageidaujamų laiškų
  • Iki minimumo sumažinti palaikymo kaštai

Kliento

Atsiliepimas

1/1